måndag 6 februari 2012

Babysim och Öppna förskolan


Igår var det babysim, fast lektionen i sig var inte så rolig som den brukar. Föräldrarna skulle göra grepp och olika vändningar, men eftersom jag är som en ål i vattnet går inte det så bra.
Duschningen innan var däremot riktigt rolig och jag simmade säkert 500 meter med tanke på hur mycket energi jag gjorde slut på. Efter maten åkte mamma och jobbade och jag sov. Jag och pappa körde bil på kvällen.

Idag har de andra varit på jobb och i skola och jag och mamma har varit hemma. Ja, i alla fall på förmiddagen, men efter middag gick vi bort till Öppna förskolan.
Det var roligt och jag ville in i dockrummet med en gång. Städa, stryka, laga mat osv.
Sedan fikade vi och fyllde på drickaförrådet på riktigt. Efter detta åkte jag rutschkana och det gjorde bilarna också. Jag släppte ner dem för kanan och det gick som hejsan.
Roligast idag var att hoppa runt på tjockmattorna. Vi hade musik till så vi både dansade och hoppade, ramlade och rullade runt. Oj, så trött jag var sedan.

1 kommentar:

  1. Ben och armar åt olika håll,
    du hade nog inte riktig koll!

    SvaraRadera