söndag 19 februari 2012

Grattis kusiner

Då var denna helg till enda... mamma har jobbat både igår och idag, fast idag jobbade hon på dagen och inte på kvällen som igår. Det är så typiskt att jag ska missa varenda babysimsavslutning... är det inte sjukdomar så är det något annat.

Efter att mamma hade kommit hem idag så åkte vi på kalas. Kusin Philip fyller år och för några veckor sedan fyllde Andreas år.
Morbror hade gjort smörgåstårta med massa gott i och på... köttbullar, skinka och leverpastej mm. Jag åt två portioner och lite till. Är man på kalas så måste man även ha plats för lite tårta... och det hade jag.

Moster hade en rolig I-pad som jag och hon lekte med.
 

1 kommentar:

  1. Du får nya upplevelser varje dag. I-pad ? Jag vet inget om en sådan mikapär. Jag är väl "ute".
    Tur att du hänger med.

    SvaraRadera