söndag 18 mars 2012

Äntligen babysim igen

Vi har nyss kommit hem från babysim. Vi har missat två gånger så det var verkligen på tiden att vi kom iväg.
Det var roligt och jag har börjat i en ny grupp som börjar 1 timma tidigare. En kompis från min förra grupp var också med. Vi gjorde i stort sett samma övningar, hoppa från kanten, sjunga och simma runt med puffar och simfötter.
När vi kom hem så somnade jag i soffan innan pappa fått på Disney-kanalen. Jag var så trött. Föräldrarna har låtit mig sova, men snart blir det mat och då ska jag vakna.

Mamma har jobbat i fredags och igår... snart ska hon iväg för att jobba söndagskvällen också. Kanske vi andra i familjen åker till mormor och morfar en sväng... vi får se vad som händer. Nu behöver jag i alla fall inte sova middag.

Bilden nedan är tagen i veckan. Jag lägger mig och vilar en stund i badkaret.

1 kommentar:

  1. Det blev inte mormor och morfar. Vädret var inget vidare, regn och rusk. Ni får komma till påsk, då ska det vara lite varmare.
    Skönt med ett bad i alla fall, mitt i "den kalla" våren.

    SvaraRadera