måndag 12 mars 2012

Föräldrarna hemma igen


Det var underbart att vara hos mormor och morfar. Hoppas att jag får bli passad snart igen. Vi hittade på så mycket skoj och det bästa var nog att man kunde vara ute och skutta runt lite hur man ville. Inte som här där det finns farliga bilar som kör fort.

Eftersom vi barn hade varit så duktiga när mamma och pappa var borta fick vi varsin överraskning... jag fick en alldeles egen brandbil som kan låta på två olika sätt. Jag ÄLSKAR den!

Vi har varit ute två gånger, en gång på förmiddagen och en på eftermiddagen. På förmiddagen var alla ute och busade på en lekplats och på eftermiddagen var det jag, Basti och mamma som sparkade boll på gräset.
En bra dag med mycket frisk luft.
Imorgon blir det dagis för min del... det var längesedan, men det ska nog gå bra.


1 kommentar:

  1. En brandbil kan vara bra att ha nu när det blir vår och alla vill lunta.

    SvaraRadera