torsdag 8 mars 2012

Packat det viktigaste


Igår blev pappa sjuk och fick feber samt ont i halsen. Som tur är så mår han lite bättre nu ikväll. Samtliga i familjen ska nämligen iväg i helgen och då kan det vara trevligt om vi är friska.
Jag och Alex ska ut till mormor och morfar, Emma och Basti ska till Eva och mamma och pappa ska åka till Stockholm.
Vi ska alltså sova borta två nätter och mamma packade min väska idag för att slippa packa två väskor imorgon. Hon ska dessutom jobba hela dagen.
När min väska var färdig skulle jag väl visa att jag minsann också kunde packa och drog ut mammas tomma väska i hallen. I den lade jag det allra viktigaste... 2 nallar, snuttisen och en napp. Jackan skulle visst också med, men när jag packat ner den var det precis som att jag kom på att det är smartare att ta den på sig.
Nano takto är någon jag sagt mycket idag... Det verkar som att jag vet vad jag vill göra när jag är hos mormor och morfar... traktorerna är första prioritet.

1 kommentar:

  1. Det ser nästan ut som du packade ner dig själv i en väska. Då får inte sakerna plats. Men det gör inget bara du kommer och har storebror med dig

    SvaraRadera