tisdag 6 mars 2012

Svea


Det hände en tråkig sak här i eftermiddags. Familjens ludna vän, Svea, tog sitt sista andetag i eftermiddags. Hon var gammal och trött och har det säkert bättre där hon befinner sig nu.

Det har bortsett från detta tråkiga varit en ganska OK dag. Jag har ätit bra, sovit och lekt.
Efter maten umgicks jag med Bappi så att mamma kunde röja i köket. Efter en stund undrade mamma varför det var så tyst och hittade mig och Bappi i min säng. Han läste saga för mig och vi höll nog på att somna båda två.

Ikväll hade varpaklubben möte hemma hos oss. Det var ett bra möte för det serverades pizza.
Sedan fick jag bada innan det var dags att sova.

1 kommentar:

  1. Som vanligt fina bilder på dej tillsammans med någon kär vän. Bra med syskon till lite av varje.
    Tråkig när man blir en mindre i "familjen".
    Nu är ni bara 9 st.

    SvaraRadera