söndag 15 april 2012

Luntning


Idag vaknade jag när mamma steg upp så det blev ingen sovmorgon för pappa idag heller.
Vi busade hela förmiddagen och vid 10-tiden höll jag på att somna i soffan.

När mamma kom hem lite efter 15 var jag på mitt allra bästa humör. Jag dansade, sjöng och skuttade runt. Vi åkte ut till mormor och morfar för att rasta av oss lite i det fina vädret.
Det blev "luntning" och även om det regnade lite på förmiddagen så brann det ordentligt i gräset ibland.
Efter en stund blev jag väldigt hängig och höll nästan på att somna när mormor bar på mig.
Vi gick in och åt fläskpannkaka och jag var inte alls mig själv... fast jag hade bra aptit i alla fall.

Hela vägen hem hade alla ett sjå med att hålla mig vaken. När vi kom innanför dörren gick jag raka vägen till min säng och kröp upp och lade mig tillrätta. Men jag blev upplockad igen för att få på nattblöja och pyjamas.
Eftersom jag var så konstig så togs det även en temp på mig... 39,4 så något lurt är på gång.
Jag somnade strax därpå och nu hoppas vi alla att jag mår bättre imorgon.

1 kommentar:

  1. Vi får verkligen hoppas du är bra idag. Solen lyser och det blir en fin dag.

    SvaraRadera