fredag 20 april 2012

3-dagarsfeber?

Nu är det redan fredag och jag är väl så gott som frisk. Det enda som är nu är att jag har lite utslag på kroppen. Så troligtvis var det 3-dagarsfebern som jag blivit drabbad av. Det stämmer ju rätt så bra... hög feber i ca 3 dygn följt av utslag.
I onsdags hade jag över 40 grader och de andra dagarna låg jag på mellan 39,0 och 39,9. Trots att ja hade hög feber så var jag stundtals riktigt pigg. Eftersom jag inte fick gå ut så fick jag roa mig inomhus. Tur att jag har fantasi.

Ikväll ska jag få åka till farfar och Eva. De andra ska åka till Gekås och handla lite inför stundande kalas och konfirmation. Det är mycket som händer i maj månad. Först fyller jag 2 år och det ska firas ute i Åkulla samtidigt som morfar har premiäröppet i museet. Dagen efter fyller mamma år och efter dagis och jobb ska vi på två-årskontroll. Sedan är det konfirmation och kalas igen och några dagar efter ska vi fira Sebastian på Liseberg är det tänkt. Efter detta kanske det lugnar ner sig ett tag.

1 kommentar: