söndag 6 maj 2012

2 år



Idag fyller jag 2 år! Jag vaknade redan kl 6 och ville inte somna om. När resten av familjen vaknat blev jag lurad tillbaks till sängen och plötsligt kom alla in och sjöng för mig. Jag blev lite blyg, men tyckte nog att det var ganska mysigt.
Jag fick paket... en låda med träklossar och en annan med en kassa-apparat.
Efter diverse packande åkte vi ut till mormor och morfar där vi har firat hela långa dagen.
Av mormor och morfar fick jag såpbubblor och en 3-hjuling.

När vi hade ätit god middag så sov jag en stund och vaknade strax innan gästerna kom.
Eva, farfar, faster, Janne, Mi, Ian, Ramona, Krille, morbror, Pernilla, Andreas och Simon kom nästan allihop på samma gång så det blev massa paketöppnande.

Jag fick så mycket fint! En stor tramp-traktor med släp, lera, lertillbehör, fingerfärg, kritor, vattenfärg, kratta, hink och spade mm. mm. Fick dessutom en fin morgonrock av mormors snälla väninna Margaret.

Jag klarade att blåsa ut ljuset på tårtan och sedan mumsade vi en lång stund. Sedan blev det grillad korv och då kom även "norskarna" och gjorde oss sällskap. Sedan kom även Sara, Peter, Hannes och Lina. De hade med sig en stor cykel. Den är lite för stor nu, men om några år kan jag nog använda den.

Det har varit en lång dag och jag var mycket trött när vi kom hem. Så trött och så full av intryck, men tillslut så somnade jag gott.

Tack till alla som har tänkt på mig idag!

MER BILDER KLICKA HÄR

1 kommentar:

  1. Det är roligt att det finns bilder på din roliga 2-årsdag. Något att titta på om 50 år.

    SvaraRadera