måndag 7 maj 2012

2-årskontroll


Idag var jag ganska trött. Det hände mycket igår och så har jag dessutom fått hosta som har väckt både mig och mamma inatt. Men kl 6 var det dags att gå upp och göra sig färdiga för dagis och jobb.
Jag fick ta med mig glass till mina kompisar på dagis och bjuda på. Hoppas att de blev glada.

Mamma fyller år idag och det firade vi med god middag ikväll. Hemlagade köttfärsbiffar, stekt lök, sås och potatis.
Farfar och morfar har ringt och farmor och mormor har varit på visit. Jag fick prata i telefon med farfar och det var roligt. Jag fick sandleksaker av farmor, gammelmormor och gammelmorfar. Jag hann även leka med mina nya byggklossar.

Innan dess var vi en sväng på BVC för att kontrollera min längd och vikt. Nu väger jag 13,9 kg och är 92,5 cm lång. Jag är alltså fortfarande lång, men nu börjar vikten komma ikapp och det är ju bra.

1 kommentar:

  1. Jag ser att du bygger det lutande tornet på Håsten.
    Det är snyggt ned långa killar, speciellt när de har lite muskler, och det har du!

    SvaraRadera