fredag 11 maj 2012

Fint på balkongen


Idag har vi mått bättre både jag och mamma. Vissa hostattacker har jag dock drabbats av, men som sagt, det är bättre.

Vädret har varit skräp så vi har varit inomhus, ja, om inte balkongen räknas. Mamma har fått och köpt blommor som hon har planterat. Jag sopade golvet, men det blev inte så bra när det kom in en massa jord på vardagsrumsgolvet.

Ikväll var jag, pappa och Sebastian och handlade. Mamma och Emma gick en promenad. Sedan blev det kvällsmat och innan dess hann jag med en hemsk vurpa. Jag ramlade baklänges ner från en stol och bakhuvudet fick ta den värsta smällen. Som tur är så verkar det som att det gick bra. Tänk om man kunde lära av misstagen också.

1 kommentar:

  1. Stackars dig, hoppas du inte mår dåligt av smällen i golvet. Någon gång lär du dig av misstagen, men det tar tid.
    Bra att du hjälper till med ständing av överbliven matjord. Den är svår att ta upp med borste när den är våt. Jag förstår att det blev märke på golvet.

    SvaraRadera