onsdag 16 maj 2012

Grattis Sebastian


Idag har jag och mamma varit lediga och utnyttjat hela dagen till att göra massa skoj.
Först bakade vi en cheescake till Sebastian som fyller år idag. Sedan gick vi till lekplatsen och mina nya grejer som jag fick av farmor, gammelmormor och gammelmorfar fick följa med.
Jag är jättestark! Mamma hängde upp mig i ett räck och där blev jag hängades och tyckte att livet var allmänt härligt.

När vi kom hem igen så lekte vi med lera. Jag fick fina bakgrejer av Alvin som jag fick använda. Jag gjorde nallar, grisar, hjärtan, hästar mm på löpande band.

Ikväll kom farbror, Ramona och barnen på besök. Vi åt cheescake och lekte med mina leksaker. Nu är kl 21.30 och jag är fortfarande vaken. Det verkar som att jag har vissa behov som ska uträttas innan jag kan komma till ro. Men snart... så kanske jag kan sova.


1 kommentar:

  1. Då har du haft ett litet kalas idag. Sebastians stora kalas var ju lördags.
    Det är bra med större syskon! Alla kan inte få det.

    SvaraRadera