söndag 27 maj 2012

Mera vatten


Det var en rolig kväll hos mormor och morfar igår. Så mycket bus och så mycket utomhusvistelse.
Idag kom mamma och pappa och skulle hämta oss. De hade med sig en gigantisk pool. Det fanns inbyggd rutschkana i den, grejer som man skulle kasta bollar i, en inbyggd dusch och så var det 2 olika poolsektioner. Vilken tur att morfar har en tryckluftspump, annars hade vi fått blåsa fram till jul.

Undertiden som jag vilade middag låg slangen i poolen och sprutade vatten. Det var ganska kallt, men jag skuttade glatt i ändå när jag hade vaknat. Det verkar som att jag älskar min nya pool.

Krille och Ramona kom och hälsade på och till fikat kom även några av Falkenbergarna. Vi firade morsdag med tårta. Mamma fick en fin blomma av oss barn och hon blev jätteglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar