torsdag 31 maj 2012

Tänder


Det har varit några jobbiga dagar. Jag fick hög feber i måndags och föräldrarna trodde ett tag att jag fått värmeslag. Det visade sig sedan att eländet berodde på två tänder... vassa och stora.
Jag har inte kunnat äta så bra trots att jag har varit hungrig och måltiderna har slutat med gråt och en hungrig mage. Tur att det finns välling som lätt slinker ner i alla fall.
Inte nog med detta... mamma har inte heller mått så bra. Men, men... det är bara att bita ihop (höhö) och se glad ut.

Idag har vi i alla fall varit utomhus och lekt. Det var kallt så jacka och tröja fick åka på. Jag och mamma var på två olika lekplatser och vi var ute i nästan 2 timmar.

Jag fick inte i mig någon middag idag heller... jag var trött och hade nog ont i munnen. Så det fick bli sängen och välling. Jag somnade gott men efter ett tag så borrades det i betong så huset skakade och jag vaknade helt livrädd.
Efter ett tag somnade jag om jämte mamma som också somnade en stund.

1 kommentar:

  1. Den bilden med grävskopan var fin. Har aldrig sett en sådan tidigare.

    SvaraRadera