fredag 25 maj 2012

Sen kväll


Det blev en lång dag igår. Först var jag och mamma hemma på förmiddagen. Vi hade frukostmys på balkongen, tittade på TV en liten stund och sedan gick vi ut och övade på att cykla på 3-hjuling.
Vid middagstid lämnades jag på dagis... mycket trött.

Sebastian kom och hämtade mig och sedan åkte vi ut till mormor och morfar som behövde vår hjälp. Morfar skulle ha gäster till museet och då är det bra med några extra händer. Jag fick köra både motorcykel och traktor och så lekte jag lite också med bollar, sand och sådant som hör sommaren till. En annan sak som var ganska somrig var att vi grillade korv. Gissa om mamma var besviken som inte kunde vara med... hon jobbade. Hoppas att det blir fint väder i helgen för då är alla lediga!

Vi var inte hemma innan vid 20.30 och då var lilla jag ganska så övertrött. Jag somnade nog inte innan 21.30 och hade behövt en sovmorgon idag, men det gick inte för alla skulle jobba och jag skulle till dagis.
Det gick bra hela dagen och när vi kom hem var vi ute en lång stund på gräsmattan och lekte med pinnar och annat.


1 kommentar:

  1. Underbara bilder.
    Underbara upplevelser.
    Underbar liten kille.

    SvaraRadera