tisdag 17 juli 2012

Liseberg


Idag har vi varit på utflykt. Vi anlände till Liseberg vid 11.30 och var hemma ca 12 timmar senare.
När vi kom hem var jag fruktansvärt trött då jag somnat i bilen. Det var inte alls kul att heta Mio då. Men resten av dagen har jag varit hur underbar som helst. Go, glad och snäll!

Jag har åkt massa karuseller... Flygande elefanter, Drakbåtar, Små grodorna, Farfars bilar, Sagoslottet, Ponnykarusellen, Lilla lots och Trummeliten. Små grodorna var lite läskig när det killade i magen, men efter en stund gillade jag det. Lilla lots var också lite hemsk... den gillade inte ens mamma som blev ruggigt yr i huvudet.

Jag har fått träffa gröna kaniner. För dem blev jag blyg, men jag hittade plastmorötter i ett land som jag plockade och sedan smög fram och kastade till en av kaninerna... folk runt omkring skrattade.

Vi spelade på hjul och vann lite godis mm. Pappa sköt ankor (i plast såklart) och vann stjärnvinst även i år. Inte nog med att alla har varit på topphumör (nästan hela dagen)... vi hade även en väldig tur med vädret. Sol sol och sol!

*** Klicka nu här för massa sköna bilder!! ***

1 kommentar:

  1. Nu har du fått vara med om ytterligare roliga saker. Så kul du hade.
    Vad kommer du att hitta på härnäst?

    SvaraRadera