tisdag 24 juli 2012

Sen sommarkväll

På förmiddagen var vi och handlade och sedan åkte vi förbi mammas jobb och kopierade lite papper. Mammas jobb är jättespännande... det är stort både inomhus och utomhus och så finns det roliga hissar och dörröppningsknappar som är roliga att trycka på.

Efter maten somnade jag gott... det gjorde även föräldrarna. Vi höll på att försova oss!
Vid 15-tiden skulle vi vara hos mormor, men då vaknade vi. Tur att inte mormor blev arg på oss.
Hon skulle nämligen ha sminkparty ute hos sig och vi skulle hämta smörgåstårta på vägen.
Jag, Alex och pappa fick inte vara med på själva sminkpartyt utan roade oss med manliga saker som att köra traktor osv.

Jag fick även bada i poolen och springa runt som en tok på gräset. Vi var inte hemma innan vid 21.30 och då tyckte mamma att jag kändes varmt... mycket riktigt... 38 grader så det fick bli en Panodil.
Kan det bero på att jag badat så mycket kanske? Igår var det nämligen ganska kallt.
Hoppas att jag mår bra imorgon!

1 kommentar:

  1. Jag får verkligen hoppas att du inte får en förkylning nu när det är så skönt ute.
    Bra att du har hjälm och föregår med gott exempel.

    SvaraRadera