torsdag 22 november 2012

Andra örat


Igår blev jag sjuk igen... jag fick väldigt ont i mitt andra öra och storgrät från och till hela kvällen. Lillbrorsan var också lite gnällig, men han ville bara ha mat. Han äter i stort sett dygnet runt.

Jag fick värktablett och även penicillin som vi fick med oss från vårdcentralen. Det var vedervärdigt och jag ulka, spotta och fräste. Det känns ganska meningslöst att ens försöka ge mig sådan sörja för det är inte mycket som kommer ner i magen.

Eva var här en stund och hälsade på och sedan kom farmor och gammelmormor också på visit.
Nu har nästan hela den närmsta släkten träffat Pontus.

Idag har jag varit hemma igen och precis som förra gången har det onda i örat försvunnit. Jag har stojat runt och haft mig... tittat mycket på Pippi Långstrump med pappa.

Pontus har mest sovit, men han var vaken en liten stund så att vi kunde snacka.

1 kommentar:

  1. Detta lilla knyte blir säkert en stor stark man, när han äter så mycket.

    SvaraRadera