onsdag 26 december 2012

Mer paket


Idag har vi varit hos mormor och morfar. Vi åt kyckling och sedan blev det chokladpudding till dessert.
Tomten hade lämnat paket under granen där ute också. 3 st fanns där och alla var till mig. I det ena fanns en verktygslåda, i det andra en skyffel och i det tredje en grävskopa. WOW! Jag viftade och var helt till mig... så tyst som jag var, och så länge, har jag inte varit sedan jag sov inatt.

Jag lekte både inomhus och utomhus med grejerna och hade hur kul som helst.
Pontus sov mestadels av tiden idag också, fast han var vaken en liten stund också så att mormor och morfar fick sagt hej till honom.





1 kommentar:

  1. Jag trodde julklapparna tagit slut.
    Vilken tur du har.
    Nu hoppas jag att det kommer snö så du får hjälpa till att skotta, både med spade och hjullastare.

    SvaraRadera