tisdag 25 december 2012

Jul-slappat


Idag har vi varit hemma och vilat upp oss. Det tog på krafterna att fira jul igår. Fast nu mår mamma bättre i alla fall.
Jag har lekt med nya grejer och plötsligt förvandlades jag till dr. Mio. Jag är duktig på att undersöka och oftast konstaterar jag att min patient är "lite suuuuk".
Mamma tog kort på de flesta av mina julklappar. Min stora arbetsbänk som jag fick av farfar och Eva fick inte plats så den fick hamna på en egen bild.
Det var inte lätt för mamma att samla ihop alla grejer... eftersom jag har lekt med allt så låg någon grej här och någon där. Men som sagt... de flesta grejer finns med på bild i alla fall. Pyjamasen jag har på mig fick jag också.

I eftermiddags åt vi frukt och tittade på Trolltyg i tomteskogen. Det var mysigt! Sedan fick både jag och Pontus bada så att vi blev rena och fina.


1 kommentar:

  1. Det var en fin bild på Emma och lillebror Pontus.

    Sååå många saker du fick på julaftonen. Ska du hinna leka med alla?

    SvaraRadera