lördag 29 december 2012

Några foton från året

Idag kom vi hem från mormor och morfar. De tyckte nog att det var ganska skönt att få bli själva igen... i alla fall så blev det nog väldigt tyst när vi hade åkt.
Man fick hålla stenkoll på mig för jag var snabb vid trappan och den är lite farlig (som alla trappor).
En skruv sattes i grinden så att den inte skulle gå att öppna, men den skruven skruvade jag bort illa kvickt.

Snart är året slut... bara två dagar kvar. Mamma har inte hunnit skriva någon resumé, men det kanske kommer. Här är i alla fall några foton på mig.
Årets stora händelse måste nog ändå vara att vi fått en ny familjemedlem... lilla jag blev storebror.











3 kommentarer:

  1. Det var många fina porträtt av dig. Det en finare än det andra. Du är så fin!

    SvaraRadera
  2. John Gabrielsson, Varberg30 december 2012 kl. 20:51

    Fantastiskt fina bilder, riktigt bra porträtt!

    Inväntar 2013 med nya fina bilder...

    Gott Nytt År!

    / John

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack John :)
      Gott nytt år till dig också.

      Radera