söndag 30 december 2012

Mycket kärlek

Idag har vi varit hos mormor och morfar igen. Familjen från Falkenberg var också där. Vi åt mat och busade en stund, men sedan var det dags att åka hem igen. Imorgon ska vi ha middagsgäster och fira nyårsafton här så det var mycket som skulle förberedas.

Det där med nyårsafton verkar mycket spännande... jag kunde knappt somna ikväll för jag var så exalterad över raketer och grejer. Dessvärre kanske jag blir besviken imorgon när jag inser att man inte kan åka i dem.
Hela kvällen har jag nämligen pratat om hur jag ska köra raketerna och vem som ska åka med. Men när det väl smäller vid 12-slaget har jag nog fått en annan uppfattning... förhoppningsvis en positiv sådan.

Här kommer några bilder från 2012 som vi hoppas kan sprida lite värme och kärlek. Det ska finnas mycket sådant. Många kramar och mycket omtanke.
Hoppas att 2013 bjuder på mycket av den varan och att alla får vara friska och tillsammans.
Säg hellre att ni älskar någon en gång för mycket än en gång för lite. Var rädda om varandra för familjen är det finaste man har.




1 kommentar:

  1. Underbara bilder!
    Tänk om verkligeheten vore sådan varje dag, alla är vänner, alla har omtanke om varandra.
    Ta dig tid, gör som alla på bilderna ovan, mys och prata med varandra så blir det
    ETT GOTT NYTT ÅR !

    SvaraRadera