måndag 18 mars 2013

Man kan kalla mig för Pricken


Imorse hade prickarna blivit ännu fler och under dagen som gått har det blivit en hel koloni med prickar överallt... och då menar vi verkligen ÖVERALLT.

Mamma har försökt att förvilla mig så att jag inte ska klia. Vi har lekt med lera och målat lite med vattenfärg.
Vi gjorde hand- och fotavtryck både jag och Pontus som vi stämplade i våra album.
Jag har ätit glass i omgångar, pannkakor och annat gott.
I eftermiddags fick jag choklad för jag var så duktig när mamma klippte mig.
Vi har tittat på Lotta, gosat med katten och så har jag badat... både i badkar och i potatismjöl.

Mormor har varit här hela eftermiddagen också. Hon har hjälpt mamma då både jag och Pontus vill ha uppmärksamhet. Det är inte lätt att inte räcka till... men med mormor här så går det jättebra. Hon är underbar!!

Nu är det snart kväll och Ramona, Krille och barnen kanske kommer hit. Vattenkoppor är ganska bra ändå kanske... det är många som vill träffa mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar