fredag 1 mars 2013

Ute och på disco


Idag har jag varit hemma med mamma och Pontus halva dagen. Sedan kom pappa hem efter en kurs han varit på.
Solen sken ute och både jag och mamma ville ut. Bollen och vattenflaskan tog vi med oss. Jag sparkade boll i ca 3 minuter, sedan satte jag mig och drack vatten. Efter en stund fick vi gå in och byta mina kläder för jag var alldeles blöt och lerig.
Vi lämnade bollen inomhus och tog med oss cykeln ut istället. Jag fick bestämma vart vi skulle cykla/gå.
Vi var en kort stund på en liten lekplats innan det var dags att gå hem. Pontus var ju troligtvis hungrig.

Lite senare kom mormor och undrade om det var någon som ville följa med på disco. Jag blev superglad!
Mamma sa att då måste vi byta kläder och jag nickade "ja, jag måste ha en disco-tröja på mig".
Vi var inte hemma igen innan efter 21 och jag hade haft så skoj! Dansat och pussat tjejer minsann.

Här kommer några fler bilder från dagen. Hoppas att det kanske kan dyka upp några discobilder någon gång också.


1 kommentar:

  1. Undrar om det är musiken som är bra på discot eller tjejerna?

    SvaraRadera