måndag 27 september 2010

Rastlösa

Storebror Sebastian kom hem igår när jag sov. Men idag fick jag en present som han hade köpt. En body som han noga hade valt ut.
Tyvärr så var den ganska liten, men jag ska nog lyckas trycka ner kroppen i den för den var så fin.

En ganska vanlig dag har passerat. Både jag och mamma har varit rastlösa, men ingen kom på något roligt att göra. En promenad med vagnen blev det, men den varade inte hela dagen.
Mamma har däremot haft fullt upp eftersom jag hamnar på mage hela tiden och har svårt att komma tillbaks. Det är lättare att rulla åt samma håll, så nu gäller det att ha farthinder där filten tar slut så att jag inte hamnar på golvet. Men något varv blir det allt ändå.

1 kommentar:

  1. Oj vad det går "runt". Ja, nu är det farthinder som gäller!

    SvaraRadera