fredag 15 oktober 2010

Horton och Boris

Idag när jag skulle äta kom mormor på snabbvisit. Hon lät mig titta på min fina mugg och ta tag i den. Jag har sett hur andra gör med sina glas och ville testa att göra likadant, men mamma och mormor var överens om att vänta ett tag till.

När mormor åkte hem fick hon med sig två patienter. Jag leker väldigt häftigt och mina stackars ludna vänner får ta en del stryk. Horton höll på att tappa ena örat och när jag utförde ett nacksving på Boris igår gick han sönder. Men efter operation av doktor mormor mår både Horton och Boris bra igen.

I eftermiddags gick jag, mamma och Basti 2,9 km i härligt höstväder. En stund senare åkte syskonen på maskerad och sedan kom pappa hem från jobbet.
En helt OK dag slutade med ett bad innan det var dags att nana.

1 kommentar:

  1. Kan undra vad det är för något underbart du tittar på, med dina vackra blå ögon?

    SvaraRadera