torsdag 14 oktober 2010

Med mamma

Imorse blev det ingen vila efter min frukost. Mamma skulle inte rida idag utan ha teori så jag fick följa med till stallet. Det blev en lång promenad dit men mamma var sen så det gick undan och vi kom fram ca 1 minut innan lektionen skulle börja.
Jag förstod inte ett skvatt av vad de pratade om och tyckte att det var ganska tråkigt. När vi kom utanför så blev jag glad igen och sedan väntade den långa promenaden hem igen.

Kl 12 åt vi middag jag och mamma. Hon åt fisk och jag åt banangröt. Sedan kunde vi faktiskt vila en stund båda två.

Innan det var dags att krypa till kojs ikväll gosade jag med Boris. Han brukar sitta och vakta i sängen annars, men idag hade vi brottningsmatch. Jag vann!

2 kommentarer:

  1. Det var bra gjort, vinna över en stor björn.

    SvaraRadera
  2. Hallå där goding!
    Lite roligt var det nog allt att träffa mammas tantkompisar ;)
    Lite skrattade du allt.
    Längtar redan efter dig, busunge.
    Kram Lotta <3

    SvaraRadera