tisdag 19 oktober 2010

Konstigt i flaskan

Om ett tag är jag ett halvår gammal. Den där klubben jag är med i är en bra klubb för den har redan firat mig. Igår fick jag ett paket med många bra och roliga grejer i. Engångshaklappar, lotion, tvål, några blöjor, tvättlappar, ett par strumpor och en skiva med fina godnattsånger på.

Jag har varit gnällig idag också. Kanske är det magen som känns. Nu är det trots allt inte bara bröstmjölk som kommer ner utan även banangröt.
Ikväll fick jag prova på lite välling… det gick väl sådär. Jag tog några stora klunkar och när jag insåg att det inte var den vanliga smaken så grinade jag illa med hela ansiktet. Vi får helt enkelt öva tills det går bättre.

1 kommentar:

  1. Pappa gör ett bra försök med flaskan. Du ska se, om ett tag håller du flaskan själv, när du väl har fått smak på det.

    SvaraRadera