onsdag 20 oktober 2010

Redo för babysim

Idag var det shopping som stod på schemat. Jag, mamma och mormor åkte till det stora, gula varuhuset i Ullared. Jag var mycket duktig hela dagen och mamma var stolt över mig.
Jag har handlat min första julklapp till Gustav. Hoppas att han blir glad även om det bara är en liten grej.
Mamma och mormor handlade också julklappar, både till mig och till mina syskon.
Jag fick även en morgon/badrock för mamma var fast besluten om att jag skulle få en plats på babysim.

Ikväll när mamma kollade sin mail så fanns där ett mail till mig… mitt första. Såhär stod det: ”Vi vill bara meddela er att ni fått en plats i vår Babysimskola vecka 46” och så stod det lite annat också. Det ska bli så spännande!
En sak som gjorde att det ska bli ännu roligare är att Alvin också ska vara med och det verkar som att vi även är i samma grupp.

1 kommentar:

  1. Så fin du blev i badrocken.
    Nu ska du få plaska mycket utan att det gör något.

    SvaraRadera