fredag 8 oktober 2010

Overall

Imorse tog Emma hand om mig en stund. Vi tittade på Nalle Puh ihop.

Vid 11-tiden fick jag lite gröt och det var mumsigt.

Jag och mamma tog en promenad i en närliggande skog. Älskar trädens färger nu... gult, orange, rött och grönt. Det är enda gången förutom när jag sover som jag ligger still i vagnen, när jag ser vackra träd.

Idag fick jag en overall. Den är ganska stor, men jag ska kunna ha den när det är kallt också. Då passar den nog bättre. Den hade grejer på både ärmarna och på benen som man kan vika över så att man slipper bli kall om händerna och fötterna. Himla praktiskt att man kan ändra beroende på om man fryser eller om man är varm.

Jag fick några skedar med gröt ikväll också innan en härlig kvällsdusch. Mamma lät min tallrik stå kvar på bordet och när vi kom ner igen upptäckte vi att det fanns andra i familjen som också tycker att banangröt är gott... katten Selma slickade i sig med stor aptit. Tokiga katt!

1 kommentar:

  1. Det var en fin overall du fått.
    Jag håller med om att på hösten finns det många härliga färger på träd och buskar.

    SvaraRadera