söndag 28 november 2010

Babysim / mormor och morfar

En lång och snöig dag börjar lida mot sitt slut, likadant med helgen som varit händelserik.

Imorse var det dags för babysim igen. Emma var med mamma i omklädningsrummet och hjälpte till med mig.
Alla mina syskon var med och tittade på idag. Emma ville filma och Sebastian fotograferade.
Filmen har inte mamma hunnit titta på än, men den kommer... Fotona var jättefina. Tur att vi har mer än en duktig fotograf i familjen.

Vi gjorde ungefär samma saker denna gång. Övade på grepp, jag blev vattnad med kanna och var jättemodig! Vi sjöng sånger och jag försökte fånga bubblor som mamma och pappa blåste.
Inte en sur min idag heller från min sida. Bara i slutet när simfröken tog tillbaks en leksak som kom upp från skatten. Den var ju så fin och så rolig att leka med.

Efter en halv tallrik gröt somnade jag gott och när jag vaknade igen var det dags att åka till mormor och morfar. De passade mig och mina syskon undertiden föräldrarna åkte iväg och pratade med tomten. Han måste ju få veta hur snälla vi barn är så att vi får fina julklappar.

Det var roligt hos mormor och morfar som vanligt. Jag hoppade hoppgunga och spelade trummor med morfar bl a. De får gärna passa mig fler gånger.

MER PLASKIGA BILDER

1 kommentar:

  1. Oh vad det ser härligt ut i vattnet.
    Jättefina bilder på er.
    Du måste få starka benmuskler som du tränar både i vattnet och på land.

    SvaraRadera