lördag 27 november 2010

Välling är gott

I eftermiddags hälsade vi på hos Eva. Farfar var inte hemma, men Tiger var där. Jag hade fullt upp med att titta på honom och Alex som lekte med en bil som pratade hela tiden.

Den senaste veckan har jag fått prova 2 nya rätter. Spagetti och köttfärssås och Couscous med kyckling i tomatsalsa. Spagettin var ganska OK, den sistnämnda smakade inte gott. I alla fall inte idag. Jag behöver få smaka på samma rätt några gånger innan jag vet säkert vad jag tycker.

De senaste två dagarna har jag fått välling på morgonen. Det är mysigt och gott. Tänk, för bara en vecka sedan så kunde jag knappt äta välling med sked, nu älskar jag det!

1 kommentar:

  1. Så bra att du tycker om välling. Nu kan du vara ifrån din mamma lite längre stunder om det skulle behövas.

    SvaraRadera