tisdag 30 november 2010

Städat

Imorse fick mamma sova länge. Jag var vaken en liten stund vid 6-tiden för pappa hörde mig prata när han skulle gå till jobbet. Sedan måste jag ha somnat om. Inte förrän vid 9-tiden ropade jag och ville ha mat och torr blöja. Mamma var då snopen men ganska utvilad.

Idag har jag hjälpt mamma att städa. Jag blir lite arg när jag inte får tag på dammsugaren, men det är roligt när dammsugaren äter precis jämte mig. Tur att vi har så mycket mat här till den så att den får komma ut och rastas ofta.

Ikväll lekte jag med en häst som Sebastian vann på Liseberg. Den var jätterolig och heter Vitus, precis som hästen på mammas och Emmas ridskola.

2 kommentarer:

  1. Familjen utökas, nu är ni många, 6 tvåbenta, en skuttbent, 2 gnagare, en rivben och en man kan rida på!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA :) Din mormor är rolig Mio. Tur att mamma hade en kudde nära tillhands som hon kunde skratta i, annars hade du nog vaknat nu. Puss och kram från mamma.

    SvaraRadera