måndag 6 december 2010

7 månader

Idag har jag hunnit att bli 7 månader. Jag har firat med en kram från mormor. Hon kom hit bara för att ge mig en kram, tänka sig vilken tur jag har.
Dessvärre så ringde hennes mobil som den brukar när jag satt i hennes knä. Mamma hade roligt åt oss… mormor pratade och jag drog som vanligt i snöret så mormor fick luta sig mer och mer framåt.

Nu har jag fått smaka på lasagne och den var faktiskt god. Mamma åt en del sådant när jag låg i magen så jag kanske fick smak på det redan där.
Sista två dagarna har jag även fått lite katrinplommonpuré för magen har varit lite dum. Idag gav den resultat.

Har tränat en del i gåstolen och nu kan jag vända den och köra åt andra hållet. Köksstolarna är roliga att dra i, knopparna på lådor och skåp likaså. Ugnen är också spännande, synd bara att den visar samma TV-program alltid.
Ja, nu har de fullt upp med att flytta grejer och vakta mig. Full karriär i alla mina vakna timmar.

Mamma har spelat in hur jag låter på morgonen. Klicka här för att lyssna. Visst sjunger jag bra?!

1 kommentar:

  1. Vilken fin och späd röst du har. Du är ju riktigt musikalisk.
    Nu har du mycket att upptäcka när du kan förflytta dig. Lite spännande förstår jag.

    SvaraRadera