tisdag 14 december 2010

Hos farfar och Eva

Idag har jag mått ungefär som igår… och som i förrgår… och som i förrförrgår. Måtte denna förkylning försvinna snart!

Mamma gjorde en tokig grej med mig idag. Hon ställde mig i sängen, mest för att kolla om det gick, och det gjorde det ju. Jag stod jättebra när jag höll händerna på kanten. Släppte jag däremot så var inte balansen fullt lika lysande.

Ikväll var vi hos farfar och Eva. Farfar har varit iväg länge och jobbat så det var extra kul att träffa honom. Han var sig lik, han däremot tyckte nog att jag hade ändrat mig lite.

Jag var så trött när det var dags att åka hem så jag höll på att krypa ur skinnet. Jag gnällde ett tag under middagen, annars var jag väldigt snäll med tanke på hur trött jag var.
I slutet sov jag nästan med öppna ögon och efter lite mat när vi kommit hem somnade jag så gott i min sköna säng.

1 kommentar:

  1. Trevligt du skriver lilla vän. Du måste ha vaknat till är du skrev detta, för du skrev att du somnade gott i din sköna säng ikväll?

    Du skulle tagit bort nappen och gett farfar en blöt puss!!

    SvaraRadera