måndag 13 december 2010

"Nam-nam"

Vaknade tidigt idag och var lite ledsen. Dumma förkylning som inte vill släppa!
Inte förrän efter middag kunde jag somna en stund på mammas bröst. Hon somnade också så vi var nog riktigt trötta båda två.
Sedan gick det i 200 knyck igen tills kl 18.30 då systemet släcktes ner.

En ny sak har hänt, jag har nämligen fått en tand till. Vänster framtand har visat sig idag så det kanske är därför som jag har sovit dåligt.

Jag har även börjat vinka med mina små händer, men det gjorde jag redan i förrgår.

Nu har jag en ny favoriträtt. Jordgubb med diverse andra frukter i. Jag fick testa den igår som dessert (nam-nam) och blev helt vild. Jag blev sådär till mig så jag sitter med armarna rakt ut och får väldigt stora ögon. Tar det för lång tid så slår jag med händerna. När jag äntligen får in skeden med det goda på i munnen smaskar jag och låter ”mmm”.

1 kommentar:

  1. Bra att du tycker om jordgubbssmak. Det tycker jag också är gott. Kanske kan vi plocka jordgubbar nästa sommar. Då har du fler än 3 tänder och kan bita ordentligt.

    SvaraRadera