söndag 9 januari 2011

Badat med brorsan

En slappdag har familjen haft idag. Det var mycket ståhej igår så vi behövde vila idag. Mamma, pappa och syskonen var duktiga på det, men jag höll igång som vanligt. Helt tossig! Inte ens när jag sitter i min stol kan jag ta det lugnt utan viftar och slår så mycket det går.
Det verkar även som att jag har kommit in i en ”icke-sova-på-dagen-period”. Max en halvtimme på förmiddagen och knappt lika länge på eftermiddagen. När jag äntligen somnar på kvällen så somnar jag med andra ord gott.

Idag fick jag testa en ny maträtt. Pastasnäckor med skinka. Jag var duktig på att tugga förutom en gång, men det gick bra ändå. Jag hade lite problem när jag var yngre och fick något på tvären, nu går det bättre tack och lov.

Ikväll fick jag bada med storebror Sebastian. Vi såg ut som två tomtar när jag hade plaskat färdigt. Det var roligt att bada med honom och han höll i mig bra hela tiden så jag kände mig trygg och säker.

1 kommentar:

  1. Ni är så söta båda två.
    Det är en stark bror du har. Det kan inte vara lätt att hålla dig när du far runt med armar och ben.

    SvaraRadera