lördag 8 januari 2011

Grattis pappa

Idag har pappa firat födelsedag. Vi sjöng för honom tidigt (jag spelade med min skallra), han fick paket och frukost på sängen.
Sedan har det varit minst sagt full rulle hela dagen.
Jag sov ca 25 minuter efter middagen och lika ”länge” ikväll… resten av dagen har jag varit vaken. Inte förrän efter kl 20 var det dags för sängen. Oj så trött jag var!!

Det har varit massa folk här… mormor, morfar, Henke, Monica och min kompis Gustav, Krille, Helen, Janne, Mi, farfar och Eva.
Hoppas att världens bästa pappa hade lika roligt på sin födelsedag som jag hade. Dagen till ära fick jag ha slips på mig.

1 kommentar:

  1. En liten kille håller på att bli stor.
    Ska du växa ifatt Alex, din bror?
    Om du visste hur fin du är.
    Du är gosig, mysig och kär!

    SvaraRadera