fredag 21 januari 2011

En dag med mig

Äntligen var det ok väder ute, mamma var på humör och det var inte massa snö på vägarna så det blev en efterlängtad promenad i vagnen. Jag tyckte att det var härligt för hela ansiktet smilade på mig.

Ikväll hälsade Eva och farfar på och åt kvällsmat med oss. Jag var trött och gnällig, men så är det när man har lekt och busat hela dagen.

Jag och mamma har börjat komma in i rutiner ganska bra. Det har tagit ett tag för att veta hur vi vill ha det. Det ska passa både mig, mamma och även de andra när de är hemma.
Mamma gjorde ett litet schema idag som man kan kika på om man vill. Bra om någon ska passa mig och inte vet hur jag brukar ha det.
Ibland blir det ändringar om man ska iväg eller om något annat inträffar, men på ett ungefär kan en dag se ut så här…

1 kommentar:

  1. Det var bra, nu kan jag passa dig, bara läsa på dina rutiner. Ha ha.
    Det trodde du. Det finns väl inte en dag som är lik den andra. Ingen natt heller.
    Det är i alla fall bra att ha rutinerna i åtanke.

    SvaraRadera