torsdag 20 januari 2011

Mormor, farmor och faster

Det har varit en ganska rolig dag. Först kom mormor hit och passade mig och på eftermiddagen kom både faster Helen och farmor och hälsade på.

Jag har fortsatt min träning i att äta själv, krypa, stå och utforska så mycket som det går.

Mamma kom hem med flera kassar efter ridningen. I dem fanns kläder från storlek 50 – 130 och det mesta var killkläder. Tänk vilken tur jag har!
Det fanns finkläder, tuffa kläder, buskläder… ja allt man kan tänkas behöva. Tack mammas kompis Johanna för att du är så snäll!

Ikväll badade jag och Sebastian skumbad igen. Han hittade en liten vattenkanna på vinden och den var jätterolig att leka med.

1 kommentar:

  1. Jag måste gratulera dig till alla dessa fina kläder. Du kommer att bli stans tjusigaste lilla kille.
    Jag har också haft tur. Idag fick jag 2 påsar med kläder, JÄTTEFINA. Du och jag kanske skulle kunna gå ut tillsammans någon gång i våra fina kläder.
    mm

    SvaraRadera