söndag 30 januari 2011

Feber igen

Då var man sjuk igen. Igår kväll hade jag 38,4 i feber och idag hade jag tack och lov lite mindre.
Trots att jag inte mår riktigt bra har jag varit nästan som vanligt. Lite gnälligare, men det är väl inte så konstigt.

Det blev alltså inget babysim idag, men huvudsaken är att jag mår bra. Mina syskon har varit extra gulliga mot mig och jag fick ligga i Emmas knä en lång stund och käka välling.

I eftermiddags var det handboll på TV. Jag lärde mig att klappa händerna, men det hjälpte inte så mycket då Sverige förlorade.

Ikväll var vi hos farfar och Eva. Alla åt god mat och jag fick min gröt. Pappa hade glömt mitt ”nam-nam” hemma, men det gjorde inte så mycket. Jag fick nämligen smaka på Evas helt superba pannacotta med färska hallon. Den var så god så jag blev helt tossig!

1 kommentar:

  1. Stackars liten. Det är inte lätt att vara sjuk och inte kunna tala om var man har ont.
    Jag tror du saknade ditt namnam även om det säker var väldigt gott det Eva bjöd på.
    Det är också bra att ha en storasyster.

    SvaraRadera