måndag 31 januari 2011

Klapp och dans

Jag mår bättre och har klarat mig utan Alvedon hela dagen. Jag hostade igår så det var svårt att somna. Skönt att det inte blev värre!

Mamma och jag var uppe tidigt men sedan somnade vi om och sov en stund på förmiddagen.
Sedan kom mormor hit till vår stora glädje. Hon matade mig emellan mobilsamtalen. Idag var i alla fall maten varm som jag fick i munnen. I lördags när de var här hade mamma lagt upp mat som skulle värmas och det visste inte mormor. Hon hann knappt få av sig skorna när hon kom hit innan hon började sleva in. TVII… mormor undrade om jag inte gillade maten med tanke på minen i mitt ansikte, men jo, den var väldigt god när den hade blivit värmd.

Det har varit riktigt skräpväder idag och ingen promenad. Hoppas att allt stämmer imorgon… ingen förkylning och strålande sol!!
Eftermiddagen förgylldes med massa lek. Jag klappade händer och dansade. Mamma ska göra en skiva till mig med mina favoritlåtar… Händige Manny, Musses klubbhus, Djungelhjul osv. Jag blir antingen helt paralyserad eller så dansar jag när jag hör låtarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar