fredag 7 januari 2011

Pyjamas med fot

Idag har vi varit på stan en sväng. Jag fick en ny pyjamas MED FÖTTER som är så svårt att hitta. Lindex är en bra affär och nu har de fått guldstjärna av mamma.
Det är svårt att hitta en pyjamas med fot och det behöver jag ha. Har jag inte det är mina fötter som två isglassar när jag vaknar. Det finns ju sådana pyjamasar till mindre bebisar, men bara för att jag är en lång kille betyder det faktiskt inte att jag fryser mindre om mina fötter.

Vi hittade även finkläder som jag ska ha på mig imorgon på pappas kalas. Min första slips!! Mamma lär väl ta massa kort på mig.

Under eftermiddagen och kvällen har jag varit halvt vild. Jag har sådan energi och håller igång hela tiden. Jag hjälpte mamma att göra cheescake också, men efter en stund ville hon inte ha min hjälp längre. Jag som både ville vispa med vanlig visp och med elvispen. Ingen bra idé tyckte mamma.

För att lite energi skulle försvinna från min kropp och för att jag ska lukta extra gott imorgon så fick jag bada. Massa skum och det var så roligt. Jag skrattar när jag försöker fånga det för det försvinner i händerna. Ankorna lekte titt-ut med mig bland allt vitt också.

Farbror Krille kom på besök både igår och idag. Jag gillar farbror Krille för han och jag vi kan spela piano ihop.

1 kommentar:

  1. Så roligt att farbror Krille är musikalisk.!?
    Hoppas du hann vispa färdigt så det blir något gått att äta i morgon.
    Du har väl köpt en present till pappa?

    SvaraRadera