onsdag 5 januari 2011

Skumt!

Nu har jag nog slutat amma. Jag har i alla fall inte ätit från mamma sedan igår förmiddag och det var mindre än 5 minuter. Jag verkar vara betydligt mer intresserad av vad de andra i familjen stoppar i munnen. Men maten som jag får är inte så dum den heller. Jag har testat massa olika rätter och har hittills gillat allt utom den där torsken jag fick för några månader sedan. Allt annat är mums!

Ikväll var jag med om något skumt. Pappa och jag skulle bada men det hade hänt något konstigt med vattnet. Det såg lika vitt och lurvigt ut som det gör utanför. Men snö var det inte utan massor med skum. Jag plaskade, skrattade, viftade och lekte och det var så roligt. Hela jag var full med skum och allt annat i badrummet också.

MER SKUMMA BILDER

3 kommentarer:

  1. Sockervadd, snö eller var det skum.
    Nä, nu ska jag inte vara dum.
    Det skvätte från vägg till vägg,
    Hade du inte också fått vitt skägg?

    SvaraRadera
  2. Hahahaaa... Åh så antar vi att mormor varit i farten igen och rimmat så sött som bara hon kan :D /Puss mamma

    SvaraRadera
  3. haha a jag håller med det var verkligen skumt...kramar emma

    SvaraRadera