onsdag 16 februari 2011

Inomhus

Idag har vi varit trötta både jag och mamma. Jag sov mycket på förmiddagen (trots att jag sovit hela natten) och sedan sov jag länge i eftermiddags också.

Ute har det varit snöstorm så sulkyn har inte blivit rastad idag. Istället har vi fått busa inomhus. Bollar är väldigt roligt nu och även en grej i mammas telefon. Det kommer en bild på ett djur och så låter det. Jag är väldigt begeistrad över detta fenomen.

Jag äter som en häst, men det behöver man när man växer som jag gör. Nu äter jag en stor burk mat lätt som en plätt och ändå finns det lite plats kvar för dessert.
På kvällen är det nästan en tallrik fullkornsgröt som slinker ner och mellan målen får jag just mellanmål i form av frukt eller yoghurt. Hittills under mina 9 månader och 10 dagar har jag aldrig spottat ut någon mat (förutom rödspättan, men den räknas inte).

1 kommentar:

  1. Det är härligt att du har aptit.
    Det är härligt att du växer.
    Det är härligt att du kan leka.
    Det är härligt att du kan upptäcka världen.

    SvaraRadera