torsdag 17 februari 2011

Lite för kaxig kanske

Idag har jag och pappa lekt en del. Mamma har nämligen varit i stallet två gånger.
Jag har fått lite hosta som vi hoppas inte blir värre. Det vore ju försmädligt att missa sista babysimmet nu på söndag när jag redan har missat 2 gånger för att jag varit sjuk.
Undrar om det är för att jag har börjat träffa andra bebisar som jag blir sjuk så ofta.

Jag har börjat kaxa till mig när det gäller att släppa taget och stå. Ibland går det bra och ibland går det inte fullt lika bra. Idag gjorde jag en störtdykning rakt ner i leksakslådan. Tur att den var full med mjuka nallar som dämpade mitt fall.

1 kommentar:

  1. Lilla vän, du kommer att få många törnar i livet. De kan bli blå, röda, gula, gröna, svarta, ja alla färger som finns. Det är tur att du inte har långt till golvet. Jag är lite större, åkte kana på lutande is idag. Men som tur är hade jag en hand före mig i marken och det blev bara ett litet rött märke på ett finger.

    SvaraRadera