onsdag 23 februari 2011

Medicin

Idag har vi varit hos doktorn. Han var noggrann och brydde sig om mig, fast jag tyckte att han var läskig när han skulle in i öronen och greja.
Nu har jag ÄNTLIGEN fått medicin så att jag får upp allt som sitter och rosslar. Vi får hoppas på det bästa.
Nackdelen var att man kunde bli lite ”speedad” och med tanke på hur jag är i vanliga fall så kan ju det bli ganska intressant.

Eftersom det inte går så mycket bra på TV (förutom händige Manny) så tänkte jag leta upp en film… jag hittade många!
Jag plockade ut dem en och en, tittade lite på fodralet innan jag droppade det bakom ryggen. Annars hade man nog lätt kunnat tro att jag rivit ut allihop i ett nafs.
Bokhyllan som filmerna står i verkar vara spännande att klättra i, men det fick jag inte för mamma och pappa. Jag är ett riktigt yrväder som är så full i bus så det lyser långa vägar!

1 kommentar:

  1. Bra att du hjälper till att sortera i hyllan.
    En hel del att göra, ser jag.

    SvaraRadera