söndag 10 april 2011

Simma och gå

Idag var det babysim igen. Jag var superduktig och glad trots att jag inte sovit på förmiddagen.
Vi övade på grejer som vi gjort tidigare veckor. Idag lyckades jag kravla mig upp på kanten och det var bra. Nu är det tydligen dags att börja använda halksockar. Det ska bli spännande att se hur det går…
Jag är så modig nu så föräldrarna måste lära sig lite grejer de också. Nu ska de öva på att få mig att vänta innan jag gör övningarna. Jag har bråttom och simfröken är lite orolig för att jag ska bli ”vattentokig”. Jag måste lära mig att invänta kommando och inte bara kasta mig som en galning och tro att någon plockar upp mig.

I eftermiddags skulle vi ha hälsat på hos Alvin, men det blev tyvärr inte så av olika anledningar. Hoppas att vi kan komma en annan dag och busa istället.

Jag har övat på att gå en del… jag gick riktigt långt utan att ramla och stannade ibland för att hitta balansen. Mamma, den rackaren, backade hela tiden, men jag klarade det i alla fall.

Klicka nedan för mer bilder...

1 kommentar:

  1. Ut och gå,
    hej o hå,
    snart kan du stå om du vill,
    alldeles still.

    SvaraRadera