fredag 8 april 2011

Snygga frisyrer

Det har varit en ganska lång dag och jag är fortfarande pigg. I förmiddags kom Eva på snabbvisit och sedan sov jag en stund. Sedan var det middag och efter det har jag och mamma städat. Sedan var jag med när syskonen bakade och fick smaka några bitar. Gillade Emmas vaniljsockerkaka!

Sedan fick jag vara modell. Emma gjorde olika frisyrer på mig och de som inte hade något specifikt namn, namngav hon. Det blev många skratt. Ingen vila i eftermiddag med andra ord och det ska bli spännande att se hur länge jag kan hålla humöret uppe.

2 kommentarer:

  1. Roliga frisyrer, Vad affärsmannen ser stor och
    förståndig ut. På andra kort ser du ut att vara 11 månader. Du är så fin på alla dina kort med de olika frisyrerna.

    SvaraRadera
  2. haha vad roliga bilder Mio..ni är ju helt tokiga :P

    SvaraRadera