onsdag 13 april 2011

Soliga dagar

Ytterligare en dag som varit grå och regnig. Idag passade jag och mamma på att sova en stund båda två efter frukost. Mamma har haft lite huvudvärk så det var kanske behövligt att få vila.

Vi har lyckats att få denna dag att gå också. Vi har byggt kojar och tunnlar, fast jag tyckte att det var roligare att riva ner allt än att krypa under och gömma mig.

Mormor kom förbi innan hon gav sig av hemåt. Jag blev så glad när jag hörde ”mormor” så det blev nästan accelereringsspår på parketten i vardagsrummet när jag kröp till henne. Vilken fart jag fick!

Jag och syrran längtar till sommaren och vi övar för fullt för kommande, soliga dagar. Det är ganska roligt att bli utklädd tror jag bestämt.

1 kommentar:

  1. Du har en bra förmån. Så många som vill lära dig så mycket, syskon, föräldrar, mor-och farföräldrar och alla andra.

    SvaraRadera